Thursday, November 27, 2008

ASAM REBUS NANGKA

Korang penah buat masak nih tak? nangka salu org buat masak lemak cili api kan, hari minggu lepas tukar lak resepi aku buat masak asam rebus. nangka tu kena lah rebus dulu sampai lembut pastu campak kan je dlm kuah asam rebus tuh. aku tunjuk gambar je lah ekk...malas nak taruk resepi, alaaa....korang kan terer2 masak kan....resepi dia biasa je...simple mimple....:)






4 comments:

Zue said...

resepi baru ekk..

kaklia said...

a ah....terkini dan terlatest....lu try lah nyahhh...harus lu makan jilat jari dn juga tapak tangan...:)

HuluBalang said...

Nie macam menu malas jek :)

Bitter Sweet said...

ni hulubalang IG ke kak.lia?

hamboi, siap sound menu malas tu..huhuhu~ malas tahap k.lia, tp klu sy yang buat tu kategori rajin lah saya tu