Friday, September 19, 2008

NASI LEMAK

Semalam aku dgn anak aku si nabil teringin nak makan nasik lemak, so aku buat lah nasik lemak untuk juadah berbuka puasa. ni nasik lemak main hentam je nama nyer, lg pun nak kejar masa kan, daun pandan pun aku lupa nak taruk, cuma taruk halia jek. pastu aku buat sambal ikan bilis campur telur rebus yg dah di goreng. pastu aku buat ayam masak merah, sayur kacang panjang goreng. pastu potong timun dgn salad. hambik ko....6 pot licin nyahhh.....heee....

4 comments:

Anonymous said...

aduiyai...sib baik sy dah start pose hari ni hehehehe... -jiejah

Zue said...

aiiyorkkkk sedapp nyerrr.. membangkitkan selera kuuu.. da lama mak x pekena sik mak... adoiii... peberet mak tahanp gabazz tuh..

HuluBalang said...

6 pot? Makan ke menterkedarah? Hahaha
Selera tajam.....mengalahkan anaz..haha.


NTY-Bangkitnya selera je ke? Yang lain tak bangkit?

kaklia said...

jah...buka nanti boleh pekena nasik lemak jah...

zue...ko tu apa yg tak suka...tolak batu dgn kayu je kan...heeee....aku pun suke nasik lemak...best kan..

balang...tu acara mentekedarah aka mencekik ye....hahahaha....kalo anaz ada kena tambah jadik 8 pot...kuat cekik gak tuh...kehkehkeh....